tentavecka

Imorse tänkte jag pröva lyckan och faktiskt ta tåget från Uppsala till Gävle och se om jag kunde komma i tid till skolan nångång. Och tänka sig, det gick vägen! Det var en väldigt rolig och givande föreläsning där det även bjöds på fika. Extra plus där!

Nu ikväll har jag lagat go'middag. Köttfärsbiffar med fetaost och till det blev det bulgur och morotstzatziki. Gött! :) Det kan vara bra med lite goda matlådor så här i tentavecka-tider. Imorgon börjar pluggandet på allvar!

Nu ska jag skriva ut lite papper och sedan kolla på top model. Ciao bellas!

Mamma

Skulle man kunna få receptet på mororstzatzikin det lät ju jättegott :) Kram

2012-03-21 | 10:34:18 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0