för jag har tagit examen!

jaaaha, då har man tagit fastighetsmäklarexamen då. no biggie. det gick ju snabbt och smärtfritt. imorgon påbörjar jag min 10 veckor långa praktik (ja, mäklare jobbar på söndagar). sedan är det bara för mig att rivstarta min karriär. galet. meeeen min plan är att läsa ett år till. ett år nationalekonomi. skriva en c-uppsats. och få en kandidatexamen. ekonomie kandidatexamen. till min stora besvikelse är det väldigt få platser, så jag håller småtummarna att jag får en plats.

känns skumt att det bara är över. bara så där. två avslutningsmiddagar med klassen. that's it. bye bye!

Peter

Då får man gratulera :)

2013-09-17 | 11:59:42 | http://www.xn--mklarekalmar-gcb.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0