praktikplats

God kväll.

Under ett par veckor har jag och brudarna varit på olika visningar, där vi både har låtsas vara spekulanter (så kallad mystery shopping) och följt med olika mäklare för att ställt frågor. Detta har vi gjort med anledning av vårt PM-arbete (som vi förövrigt redan har skrivit klart och inlämningsdatumet är 4 mars, hur bra är vi? kanske bäst?!). Väldigt intressant. Det vi har kommit fram till är att vissa mäklare är så himla laaaaata. De skulle kunna göra så mycket mer för att skapa kundrelationer. De är lite ute och cyklar i badkaret. MEN desto bättre för mig när jag kommer ut. Då ska jag sopa mattan määää'rom!

På tal om det så är jag ett halvt steg närmare att bli mäklare skulle man kunna säga. Jag har fått praktikplats. Jag börjar till sommaren med några veckor och sedan fortsätter jag med resten till hösten. 10 veckor är det jag måste beta igenom. Det ska bli skoj att äntligen få en "riktig" inblick.

Är så himla trött nu att jag tror att jag går och lägger mig. Kanske slår på ett avsnitt av Supernatural, för gamla tider skull...

Anna

Åh grattis! vart har du fått praktikplats då?:))

Måste hälsa på nu snart! så kan vi ha supernatural maraton:D

2012-02-19 | 17:37:30 | http://avaanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0