plus minus noll

Hej va!

Idag har jag varit i skolan hela dagen (från 10:00-17:30). Först föreläsning till 13, sen har vi gjort seminarie-uppgifter. Bra jobbat!

Var på skolan en kvart innan föreläsningen för att sälja ett par böcker jag inte har någon nytta av längre. Killen köpte två böcker av mig för 600 kr. Gick nu tillbaka i mitt blogg-arkiv och såg att jag betalade 475 kr för dessa böcker när jag köpte dom. Alltid härligt att gå plus ;) Vilken sales-woman man är!

Fick ju dock en oväntad faktura hemskickad idag på 605 kr. Kan bero på klantighet, men har ju ändå betalat för hela året, bara glömt flytta avtalet. Väldigt dumt. Ska ringa imorgon och försöka förhandla bort denna. Det borde gå. Annars jävlar!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0