jag ÄR bitter

Är fortfarande sicko... Fel att bli frisk?! Det här med att ligga o vila funkar ju inte för fem öre!

Och imorgon måste jag släpa mig iväg till tandläkaren också. Borde kanske ha bokat om tiden. Blir ju en jobbig situation för alla om jag ska ligga där och hosta. Men detta kom jag då på nu. Och tydligen måste man boka om senast 48 timmar innan. Skyll er själva då!!

Har slut på Bisolvon (slemlösande) också. Det skulle ju vara lätt fixat om jag kunde ha gjort det i samma veva som jag var til tandläkaren. Men stan öppnar ju inte förrän 10. Kan ju alltid sitta utanför gallerian o vänta i ett par timmar(?) LÄR ju INTE hända.

Bra liv.

Hejdå.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0