det där med att aldrig bli riktigt frisk...

Hostan vägrar låta mig leva ett normalt liv. Min kropp orkar ingenting. Måste till och med duscha i etapper. Är det normalt? Får liksom inte vila riktigt heller. Alltid är det på något annat ställe än i min lägenhet som jag måste infinna mig. Är det inte tandläkaren så är det föreläsningar eller diverse möten. Har nog inte vilat en hel dag sedan förra helgen. Därför ger jag denna sjukdom den här helgen på sig att bli frisk. Tänker inte gå utanför min lägenhet.

Har så ont i mina revben när jag hostar. Speciellt på höger sida, lite bakåt ryggen liksom. Inbillar mig att jag är lite blå just där också. Men det är nog inget. Inget annat än typ skavsår av allt hostande... Men eftersom det gör ont så vill jag inte hosta, men kan samtidigt inte hålla emot. Rosslet bakom bröstkorgen vill ut. Om jag kunde skulle jag hälla i mig Bisolvon varje timme (får tyvärr bara göra det 3 ggr om dagen...) Slemmet som inte lossnar från halsen is killing me.

Jag är då hellre riktigt sjuk i en vecka, än att behöva gå o dras med den här skiten i en evighet.

Hur långt ska det behöva gå innan man tycker att det är nödvändigt att uppsöka vårdcentral? Man bör nog vara nästintill döende tror jag.

Jessi

Man måste nog nästan vara snäppet efter döende för att gå till vårdcentralen.

2011-09-25 | 15:13:36 | http://takeadeepbreath.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0