back from the dead

Ojsan hoppsan! Det är prick en månad sedan det skrevs något här sist. Dåligt. Men har varit busygirl_90. Hann ju inte mer än flytta tillbaka hit innan n0llningen drog igång. Och eftersom jag var lagledare tillsammans med Johanna, så har vi haft en hel del att stå i. Tidiga morgnar och sena nätter. Fixa saker hit och dit. osvosvosv. Vi var iaf grymmast tillsammans med våra n0llor och kammade hem segern!!! Så jävla braaaa!! :D Sedan som grädde på moset blev jag även utsedd till bästa lagledare/fogde tillsammans med en kille från ett annat lag. Fick ett presentkort på Stadium som jag hade tänkt utnyttja snarast :) Hade sammanfattningsvis en jätterolig n0llning!

Men sen (efter två veckor i sträck av stressande och supande) kom förkylningen. Har nu levt med hosta i ca två veckors tid och feber (iaf feberkänsla, har inte tagit någon temp.) lite till och från. I helgen har jag för första gången kunnat kurera mig. Har legat nerbäddad och inte gjort många knop. Har haft tur att J var här och tog hand om mig. Fixat mat, hyrt film och värmt mig när jag har frusit. PÖSS!

Imorgon ska jag försöka ta mig till skolan. Annat roligt som väntas denna vecka är tandläkaren. "yeeey"

Ha't fint, så ska jag försöka hålla er mer uppdaterade hädanefter ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0