the news is out!

Jag har haft ganska fullt upp den senaste tiden. Och jag kan nu meddela varför det har varit så. Det är nämligen så att jag, tillsammans med fyra andra, ska planera vårens n0llning. Jag blev tillfrågad och tackade ja. Så nu under hösten/vintern kommer det att vara massor som ska fixas så alla som börjar plugga i januari får ett ordentligt välkomnande ;) Sponsorer, aktiviteter osv osv.

Igår var det en Tackmiddag för att tacka av höstens Överfogdar (som planerade höstens n0llning). Det var då jag och resten av de nya Överfogdarna som hade planerat hela Tackmiddagen som var för 80 personer. Temat, sålt biljetter, maten ( två-rätters som vi lagade själva, 25 fläskfiléer och 20 kg potatis bland annat. Även ca 8 liter chokladpudding), dekoration, spex osv. Under middagen kom även avslöjandet om att vi är nya ÖF.

Så nu börjar planeringen på allvar. Måste hinna fixa allt innan jul. För sen åker jag till Australien i tre veckor. Och n0llningen börjar lagom till jag kommer tillbaka.

ÄR taggad!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0