mäklarnas höstfest

Nu har ännu en helg gått. Tiden bara springer iväg och jag försöker finna tid och ro till att sätta mig ner och plugga inför kommande tentamen. Det går sådär.

I torsdags var det Mäklarnas höstfest. Då var man där och åt 2-rätters och drack alkoholhaltiga drycker. Det var även lite underhållning under kvällen. Däribland ståupp-komikern Messiah Hallberg. Kan ju även inflika med att jag blev utsedd till Höstfestens Queen, för (enligt högskolemäklarna) finast klädsel. Blev chockad då jag själv tycker att det fanns många andra som hellre skulle fått det priset. Menmen, what to do, bara att tacka o ta emot :)

Messiah Hallberg




I helgen har Annapanna varit här hos mig. Vi har shoppat, lagat mat och bara chillat. Bra helg :)

Från och med imorgon ska jag ta tag i beskattnings-plugget. SKA. Har ett möte 08:00 på stan först. MEN SEN. Peppa mig'rååå!

Pappa

Kan man få se den vinnande klädseln kanske...

2011-10-24 | 21:37:10 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0