livet just nu

Ännu en dag full av skola och sponsorer. På förmiddagen var det seminarium som gällde (beskattning vid avyttring av näringsfastighet, typ.) och sedan skriva ut avtal/kontrakt. För att sedan göra en del återbesök och få en del avtal påskrivna. High five på den!

Hann med en liten middag med J på stan också innan det var dags att cykla hem. Så nu har jag varit hemma i ca en och en halv timme. Duschat och snackat med Anna (som kommer hit på fredag, yeeey!). Samtalet bara avbröts hela tiden(?!) men det gick ändå :P

Har börjat fundera hur jag ska styra upp mitt liv. Eller snarare styra upp mitt pluggande inför kommande tenta. Kommer inte hinna med något plugg alls den här veckan. Eller jo, får offra min lediga onsdag. Annars är det skola, sponsorer, mäklarnas höstfest, och diverse möten som ska attendas. Det blir en köttar-vecka nästa vecka, det hör ju jag. Låsa in mig i min lägenhet med en karta jolt-cola...






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0