helgen

Heeejjee!

Här sitter jag, lite halvtrött. Skulle nästan vilja gå o lägga mig och sova. Pensionär-varning.

Igår bjöd jag & J in till "parmiddag". Vi bjöd Johanna & Öjje på tre-rätters. Det ni! Först välkomstdrink och snittar, sen fläskytterfilé med hasselbackspotatis och sweetchili-sås och till efterrätt blev det vit chokladmousse. Trots en dålig fransk skräckfilm så var kvällen mycket lyckad :) Sånt som görs alldeles för sällan, i min mening.

Idag har jag pluggat och nu ikväll var jag ute på en prommis med Johanna.

Sista pluggdagen imorgon. Sen domedagen tenta på tisdag. Vill bara få det överstökat.

Aja, där fick ni en liten update. Tjing!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0