per holknekt

Imorgon är det Kontaktia på högskolan. Det kommer att finnas massor av framtida arbetsgivare på plats (främst för ekonomerna) för att snicksnacka med oss studenter. Jag själv går väl mest dit för godiset och gästföreläsningen ;) Annat blir det på Mäklardagen (som är i februari) då jävlar ska det knytas kontakter.

Vet att min mor kommer bli lite avis på mig nu. Den som kommer hålla i föreläsningen imorgon är nämligen Per Holknekt. För er som inte vet vem det är så är det han som har grundat både Svea och Odd Molly. Även gift med Lena ph.


Så här står det på Facebook:

"Hur vänder man på livets mynt: Från att skrapa pengar till mat/droger och blir god för 100 miljoner?

Per Holknekt, dåvarande världsmästare i skateboard som blir alkoholist och drogmissbrukare. Idag är han grundaren av märkena Odd Molly samt Svea.
 Han står även i centrum som årets designer av Rosa bandet, ansiktet utåt för Telia och syns i reklampausen på TV3.

På onsdag kommer han till Högskolan i Gävle, till Valhall, till oss! Där han berättar om sin historia.

Framgångsrik entreprenör i våra lokaler. Du missar väl inte?"


Jag missar inte.

mamma

Jag är "jätte" avis det kommer säkert att vara en jättebra föreläsning. Kram <3

2011-11-30 | 11:13:42 |
Anna

Åh såg han här hemma för någon vecka sedan, han har vart med om så mycket!:O helt galet! men de var roligt att lyssna på!:)

2011-12-06 | 16:50:01 | http://avaanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0