låna hund

Från och med imorgon och en vecka framåt, kommer jag att prova på livet som hundägare (har ju haft hund med familjen när jag bodde hemma, men en helt annan sak att ha en hund själv). Har funderat länge på att skaffa en vovve. Och nu har jag fått chansen att låna en hund och sen även köpa den om jag skulle vilja.
En vecka blir nog ganska lagom. Har ju ganska fullt upp innan jul så det är nog bäst att vänta med att skaffa en hund på heltid tills jag har kommit hem från Australien och n0llningen är över osv.

Imorgon kommer mamma & pappa hit och ska hänga med mig till på lördag. De tar med sig vovven från S-vall :)

Mer uppdatering om detta kommer. Don't you worry!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0