back from the dead

Tro't eller ej! Sen senast har jag haft hund, varit i Sundsvall och fått tillbaka Beskattningsrättstentan. + + + på det. Det var roligt och mysigt att ha hund, men samtidigt tidskrävande. Trots att det bara var för en vecka så fick jag skippa vissa saker för att det skulle gå ihop. Livet som student. Just nu är jag i princip aldrig hemma, känns det som. Och värre kommer det att bli. Har en hektisk tid framför mig innan jag får jullov och åker till Aussie.

Fick med nöd och näppe godkänt på beskattningsrätten. Tentan var piss-svår i jämförelse med tidigare tentor. Kursansvarige fattade nog det själv efter en jävla massa klagomål, så hon sänkte till och med godkänt-gränsen. Kunde ha fått ett högre betyg på grund av detta, men orkade inte lämna in min tenta för små rättningsfel. Godkänt är alltid godkänt. Ingen arbetsgivare kommer ändå kolla på mina betyg. Personality is key!

I helgen var jag & J i Sundsvall och hälsade på. Den största anledningen till detta var väl att jag behövde en bild på mig och en Sundsvalls-skylt till n0llningen. Alla nya n0llor måste ju veta var ÖF-Josefin kommer ifrån ;)

Förutom detta har mitt liv kretsat kring marknadsföring och PM-skrivning. Imorgon skriver vi klart skiten och skickar in. Hoppas och tror att det kan bli ett högt betyg :)

See ya!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0