kändistätt på hig

Skönt att det var soligt och fint imorse när man cyklade till skolan. Nästan lika skönt som att hela himlen öppnade sig och det spöregnade när jag skulle cykla hem... Hann inte mer än att låsa upp cykelfan innan det var som att jag hade duschat med kläderna på. Det tog 10 min att bara få av sig byxorna när man kom hem. Var verkligen dyngsur.
Sen när man precis har kommit innanför dörren och fått av sig alla blöta kläder, så slutar det såklart att regna och solen börjar skina. VA?! Är det någon som driver med mig?!! Måttligt less.

Fick iaf tårta på skolan. Så det var ju ett plus. Bibblan fyllde 5 år. Kristian Luuk var där och föreläste, men det missade man ju eftersom man hade värderings-föreläsningar hela dagen. Kewl. Mycket kändisar som hänger på hig. (Bert Karlsson, Charlie Söderberg från Lyxfällan, Pasha från Såld på hus (← min idol), Kristian Luuk... ja listan är lång)

Ett till plus var att pappa hälsade på påväg hem till Sundsvall och bjöd på pizza. Gött det.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0