garden party imorgon

Idag har jag varit ledig. Har tvättat lite o så. Inget intressant.

Imorgon är det föreläsning på förmiddagen. Sedan klockan 19:00 är det Garden Party som gäller. Men först lite förfest innan vi drar oss vidare mot Söderhielmska gården. Där kommer det att ätas mat (någon slags buffé?) och drickas alkohol under bar himmel. Ser ut att bli finväder. Det vore ju fan annars. Det blir nog ett jävla galej :) Skönt att ha krypavstånd hem sen. He-he-he.

Sen på fredag är man ledig, turligt nog. Lär sova bort halva (läs: hela) dagen. Sen lagom till kvällen går man ner på stan och går på bio och ser nya pirates-filmen.

Så nu vet ni vad jag har för mig ett tag framöver. Nu signar jag ut, slut.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0