notar

Kom hem från skolan för en halvtimme sedan (09:00-19:30 är lite väl länge att vara i skolan, tycker ni inte?)

Hade föreläsning till 15:30, sedan stannade jag kvar och gick på en säljutbildning som började 16:15. Runt 17:15-tiden blev det mat-paus och bjöds det på god pastsallad med bröd och dryck. Det var mäklarföretaget Notar som höll i utbildningen. Och jag måste säga att jag är helt lyrisk. Förlåt mamma, pappa o alla hemma i Sundsvall. Jag kommer att flytta till Stockholm och börja jobba för Notar. Okejdå, om jag säger så här; Om jag inte tänker jobba i Sundsvall (för något random mäklarföretag) så tänker jag ta mitt pick o pack och flytta till Stockholm och jobba hos Notar. Där finns knepen, där finns cashen.



Langels

Bra där Jossan! Detta inlägg har förresten skickats ut till alla på Notar via mail, så jag hittade hit :p Just nu är jag påväg till stan för en gemensam motivationsföreläsning för alla på Notar följt av mingel med dryck och tilltugg på hemlig plats :) så vi har även jäkligt kul tillsammans utöver att vara grymma mäklare :)

2011-03-11 | 12:39:14 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0