ninja turtles

Våren har kommit till Gävle. Den snö som kom förra fredagen är historia för flera dagar sedan. Hade till och med på mig min tunnaste jacka idag. Hade tumvantar till men wtf :P

Idag var jag faktiskt duktig och klev upp 09:00 trots att man inte kom i säng förrän 02:00 inatt. Var på Tackmiddag (för n0llningen VT11) på Nya vall. Dålig uppslutning, men vi var taggade ändå! Det var superhjälte-tema och vi var Ninja turtles! Hur coolt?! Haha vi var grymt snygga! :D

Sååå ja idag har jag pluggat. Tog en paus och traskade ner till J där man fick både glass och massage. Vilken lyx! Sedan fortsatte plugget på eftermiddagen.

Imorgon är det frågestund inför tentamen. Sedan ska jag och flicksen stanna kvar och plugga lite tillsammans. Efter det lär man ju få ta lite helg va?






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0