kycklingmiddag

Helt slaaaut. Stod och lagade mat i en och en halv timme när jag kom hem från skolan. Och sen disk i en halvtimme på det. Gjorde någon ny maträtt idag. Kyckling i ugn med typ riven ost, dijonsenap, purjolök, grädde osv. Gott. Men stod att den skulle vara inne 30 min i ugnen. Då var den ju långt ifrån klar?! Hade den inne i nästan en timme. Är inte ens helt säker på att den var klar då. Men det hoppas jag! Lär väl märka om jag får salmonella eller dylikt. Hmmm...

Redovisningen idag gick iaf bra. Var noll nervig. Eller kanske lite precis innan, men märkte knappt av det. Anywaaays så är det bara tentan kvar då. 3 veckor kvar. Fan, hur ska detta gå??! Kommer behöva hjälp från högre makter.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0