en unge i minuten

Hejsan.

Här sitter jag och skriver en inköpslista inför morgondagens storhandling. Tycker att det börjar behövas då det ekar tomt i både kyl och skafferi. Okej, det lät värre än vad det är. Men det är ju långt ifrån fullt med mat, om man säger så :P

Idag har jag varit på skolan 08:15-10:00. Sedan gick jag och flickorna in till stan och fikade. Förutom det så har jag gjort lite förberedelser inför pm-redovisningen som är på onsdag. Känns inte ett dugg nervöst just nu, men med tanke på att det var ett bra tag sedan man redovisade något sist , så lär man ju bli lite smånervig precis innan. Men det kommer gå finfint :)

Sitter just nu och kollar på En unge i minuten. Skräckblandad förtjusning.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0