home for the summer

Kom hem till Sundsvall i söndags e.m. Då packade man in alla kläder i garderoben (helt otroligt att allt fick plats!) och försökte göra sig hemmastadd.

Igår umgicks jag med Anna och Petra. Det blev Birsta och sen filmkväll :)

Idag har jag varit med Anna och Terese och gymmat. Det blev pw på löpbandet, styrka på maskinerna OCH spinning. Lär kännas imorgon :P
Annars har jag bara legat i soffan och kollat på gamla videoinspelningar från när jag och syrran var liten. Haha, så roligt :)

Dom ringde från jobbet idag och frågade om jag var i stan och kunde komma in på introduktion redan imorgon. Så så blir det. Men det är inte förrän på eftermiddagen. Så får väl se vad man hittar på på dagen. Vädergudarna verkar ju inte vilja att man ska få sola något iaf...

Johanna

här SPÖÖÖÖÖregnar det, KUL, skitKUL. aya bra det gik vägen hem och du verkar vara välbehållen! good luck on the job! puss

2011-06-15 | 14:29:12 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0