berggrenska gården

Alltås ni fattar inte hur varmt det har varit här idag! 30 grader i skuggan och strålande sol. Helt sjukt varmt. Skulle vilja jämföra det med utomlandsklimat. Löööööv it.

Tentan gick fint. Precis när jag kom ut från tentasalen kom jag dock på att jag hade missat att skriva på två delfrågor, men det kan inte vara mer än typ 3 poäng. Så ingen större skada skedd, får vi hoppas :P nä men godkänd borde jag bli. Skrev hela tentan på 1 timme. Rekord!

Jag och Jojo gick på stan en sväng medan vi väntade på alla andra segon ;P Sedan gick vi bort till Gefle brygga för att äta, men då var det fullbokat. Attans! Vi gick istället till Berggrenska gården. Så där satt vi på deras stora innergård och åt god mat och snicksnackade. Jag åt jättegod grillad lax med rostad klyftpotatis och myntayoghurt :) mumsigt.

Nu har jag alltså "sommarlov". På söndag flyttar jag hem till Sundsvall och sen är jag ledig ytterligare tre och en halv dag innan jag börjar jobba. Lyx.

XOXO






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0