sicko

Fan, hinner man ens komma till skolan innan nån ska kasta nåt jeffla virus över en?? Knappt. Tjock i halsen, snorig och nyser 24/7. Inte så himla farligt, men onödigt kan jag tycka. Lika bra att bli sjuk nu så man får det överstökat innan tentan nästa fredag (då det även är fogdeupptakt, yey!)

Fattar inte att jag inte är stressad än. Tar det lilla lugna. Ska väl börja plugga på riktigt på måndag. Haha, hör ni vilken jävla glidare. Helgen är i vilket fall som helst pluggfri. Det är mitt nyårslöfte till mig själv; Helgen är till för att vara ledig. (Med undantag om jag har tenta på en måndag)

Nähurrni. Nu ska jag dricka lite te och sedan blir det tidigt i säng. Måste gå hemifrån 07:45 imorgon. Oherre...




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0