on eller off?

hej hej hallå!

Har varit off pga n0llningsveckan. Fullt ös hela dagarna och kvällarna har det varit. Jobbade till och med på onsdagen (17:00-20:00 på Nya Vall och sedan 21:00-03:30 på Kåren). Hyffsat roligt slavarbete iaf ;P Det som var jobbigast var väl att städa när alla hade dragit hem. Ställa tillbaka alla bord och stolar i matsalen (gah! tog forever!), skura toaletter och annat roligt. Liiite tungt att kliva upp och ha föreläsning sedan bara... Men man är väl van!

Den nya kursen har börjat nu; Fastighetsrätt. Våra kursansvariga har stått och predikat om att detta är den svåraste kursen vi mäklarstudenter kommer att läsa. Jippi!(....)

Hade seminarie imorse. 08:15-10:00. Hängde med ganska bra även fast jag var ganska trött. Det måste ha berott på att jag pluggade igår (söndag, i know! men hade faktiskt inte tid att plugga nånting förra veckan).

Tog en power nap när jag kom hem från skolan, för att jag skulle orka plugga lite på eftermiddagen. Det var så himla skööönt! Och liiite plugg blev det också.

Finns mer att skriva, men det här inlägget är redan för långt. Så nu säger jag hej då.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0