long time no see

Ja, det kan man ju verkligen säga. Tog ett litet jullov från bloggen. Med andra ord så är jag tillbaka i Gävle. Har haft ett väldigt bra "jullov" hemma i S-vall, men tre veckor räcker gott och väl. No offence. Trivs bara så himla bra här :)

Tänker inte sitta här och rabbla allt jag har gjort. Massa roligt helt enkelt. Så alla som jag har umgåtts med kan ju ta och ta åt sig :) ♥

Plugget har dock tagit stryk. Har inte ens öppnat böckerna. Tenta om två veckor. Ångest x 3000. Kände att jag behövde lite ledigt. Det kan vara en smäll man får ta senare. Får kötta nu sista veckorna. Lär inte vara omöjligt. Eller hur Gunde? Ingenting är omöjligt.

Jessi

Tycker du är ute i god tid ;) jag har tenta på fredag och började plugga idag. Inte så smart av mig.

2011-01-12 | 17:02:09 | http://takeadeepbreath.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0