the fourth kind

Hej alla party-peeps!

Jag antar att ni ska ut och svänga era lurviga ikväll? Själv tänker jag ta det lilla lugna. Sitta med min godisskål och kolla på tv :))

Har haft en riktigt degig dag. Vaknade förvånansvärt tidigt. Runt 10-snåret. Åt frulle och kollade på Tyra banks-show vid 11. Sedan slog jag på The fourth kind (aka. Närkontakt). Hoho. En av filmerna som kom med paketet igår.
Tänker ta med den filmen när jag åker hem. Tror dock inte att det är någon film för mamma, men pappa skulle kanske tycka att den är bra. Han tycker ju att de där Alien-filmerna är "riktiga" skräckfilmer. Tss... Det här är en riktigt läskig film. Baserad på en verklig händelse. Man vet inte riktigt vad man ska tro.

Pappa du kan ju kolla på trailern och se om det ser intressant ut ;) → KLICKA HÄR FÖR ATT SE TRAILER




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0