skorna med stort S

Kom typ nyss hem. Var på skolan till 16:00. Sedan följde jag med Johanna på stan.

Och vet ni vad! Scorett hade utförsäljning (för de ska stänga en av sina butiker) och gissa vilka skor jag hittade! I MIN STORLEK. Både Anna och mamma borde känna igen dessa skor. Så många gånger som jag har varit och klämt och kännt och provat dessa skor. Men har alltid tyckt att 799 kr har varit lite för dyrt. Ojoj. Blev helt till mig. Och gissa vad jag fick betala för dom! 200 spänn(!) Galet. Det här händer ju inte!!

Ni kanske inte tycker att de är så märkvärdiga, men dom är väldigt fina. Och dom är skorna jag aldrig trodde att jag skulle köpa.






Anna

HAHA jaaa äntligen är dom dina!:D som du har suktat:)) <3

2011-02-08 | 21:33:49 | http://avaanna.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0