mäklardagen - dagen före

Imorgon är det årets händelse för oss mäklarstudenter. Mäklardagen. På dagen kommer massor med mäklarföretag att stå i sina montrar på högskolan. Ska passa på att ställa lite olika frågor om praktik osv. Se vad dom har att erbjuda mig. Dessutom klockan 14:00 ska Charlie Söderberg (känd från Lyxfällan och Plus) föreläsa. Interesting.


Klädseln för dagen blir lite proper med jeans och kavaj. Kvällen till ära tänker jag dock
ha en ljusrosa spetsklänning och ett par svarta pumps.
Och allt detta hittade jag i min garderob. Duktigt av mig att inte köpa något nytt.


Så här ser schemat för kvällen ut:

18.30 Bussar till bankett på Engeltofta Herrgård avgår från Konserthuset.

19.00 Välkomstdrink och mingel

20.00 Middag

22.15 Eftersläpp

02.00-02.30 Buss tillbaka till Gävle avgår


Hörde att det kommer vara 100 mäklare och 200 mäklarstudenter.
Plus att det lär bli fler studenter till eftersläppet.
Riktigt roligt kommer det garanterat att bli :)



mamma

Ha så kul ikväll, var rädd om dig... Kram

2011-02-09 | 14:14:47 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0