årsmöte

Ännu ett kvällsinlägg. Har skrivit så himla tråkiga inlägg den senaste tiden. Det blir bättring nu! Har ju helg nu, så ska försöka lägga lite krut på bloggen.

Imorse var jag som sagt i skolan. Sedan gick jag hem och duschade och åt lunch. Sedan när klockan blev 15:30 gick jag tillbaka till skolan för att gå på årsmöte. Efter årsmötet bjöds det på italiensk buffé. Kvällen är inte slut på Nya vall än, det skulle ha varit roligt att vara kvar men jag är trött. Imorgon ska jag sova uuuuuut. Har inte gjort det på evigheter.

Skypade nyss med mamma. Bara 20 dagar kvar till jag åker hem. Hem? Till mitt andra hem? Säger hem både när jag åker till Sundsvall och när jag åker till Gävle. Nu åker jag hem till Sundsvall. Nu åker jag hem till Gävle. Whatappp?!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0