alla hjärtans dag

Happ. Idag är det alla hjärtans dag. Kul. Känns som vilken måndag som helst. Whatever liksom. "Firade" med en semla. Kunde inte hålla mig till fettisdagen. Har gått och hållt mig i flera veckor i hopp om att fettisdagen är i februari. Men tji fick jag, den är i mars. Så då köpte jag en nu ändå. Vilken rebell man är!

Har inte gjort så mycket vettigt idag. Det var rea på toapapper på ica, så jag passade på att köpa det. Satt lite med lagboken på eftermiddagen. Målade naglarna. Aaa, det var väl det.

Happy valentine!

emma

duu.. jag och anna har ätit minst 4 semlor.. ooopsi (a)

2011-02-15 | 00:20:33 | http://emmanyyberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0