tredje advent

Igår var det tredje advent. Det "firade" jag och J med sovmorgon, sen griljera julskinka, strosa på stan och till sist hem för att äta julbord. Vi dukade upp ett fint julbord på mitt köksbord. Julskinka, köttbullar, prinskorv, sill, potatis, ägg, gravad lax, rödbetssallad. Det kittlade dödsskönt i kistan. mmmmh! :)

Förutom det så var vi i Tierp och hälsade på i lördags. Födelsedagsfirande med smörgåstårtor (ja tårtOR) och grejer. Fint det :)

Idag började en ny kurs; Säljteknik och Etik. Så vi får väl se om man kan lyckas bli en grym säljare trots att man missar halva kursen... Ska försöka hinna kötta igenom PM-uppgiften innan jag åker bara. Blir jävligt tajt. Annars har dom kanske datorer i Australien? Dock inte med åäö. Det kan ju bli lite knivigt. Ok att skriva på engelska?

Nu ska jag kolla på Supernatural resten av kvällen. Kanske äta en macka med julskinka också. Jealous much?

J

jealous MUCH!!

2011-12-13 | 08:50:06 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0