dagen innan tenta

Så här kvällen innan en tenta känner man alltid någon sorts konstig blandning av lugn och stress. På något sätt så känner man att man borde klara tentan, men samtidigt kan det komma några knasiga frågor som man inte hade väntat sig. Då brukar jag tänka att det är omöjligt att lära sig ALLT, så om det kommer någon fråga som jag inte kan är ju det otur. Livet går vidare.

Med detta sagt kan jag meddela att det är mindre än två veckor kvar tills vi åker till Australien. YEY! :D Det är ju asroligt, meeeeen det betyder också att jag och resten av brudarna måste skriva klart ett arbete till nästa kurs på bara några få dagar. Eftersom vi har fått en uppgift över jul som ska skickas in innan jag kommer tillbaka. Man tackar. Med andra ord kommer det att bli långa tuffa dagar nästa vecka. Lite välförtjänt semester sen sitter ju inte helt fel :)

Till sist kan ni ju hålla en tumme för mig imorgon när jag ska skriva Marknadsföringstenta. Tack o hej! :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0