tog mig över/genom "väggen"

Toodiloooo!

Idag har jag suttit på föreläsning hela dagen. Lite smådrygt sådär. Direkt när jag kom hem hade jag en jobbintervju via telefon. Tänker inte säga mer än så. Men håller tummarna!

Lämnade in vårat villaprojekt idag, så då behöver vi bara vara kvar på skolan till 12:00 imorgon. Skööönt. Längesedan man hade halvdag.

Seeeeeen mina vänner! Seeeeeen åker jag hem till Sundsvall. Ser fram emot påskägg och påskmat. Och att få bli lite extra bortskämd hehe :D Och självklart ser jag fram emot att träffa alla mina söta vänner!

See ya soon!


PS. klarade fastighetsrättstentan!!! (aka. VÄGGEN)

emma

GRATTIS! :D

2011-04-19 | 22:43:45 | http://corinnetvatusenett.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0