pw

Morrn morrn!

Har hittills idag hunnit med en PW på 6 km och en dusch. Ska väl dra ner en sväng på stan sen vid 12 när gallerian (typ det enda som är öppet på söndagar) öppnar.

Tänkte att jag skulle hinna snacka lite med sis i australien också, det var ju ett tag sen. Men får se om hon kommer in på Skype innan jag går ner mot stan.

Ha en jävligt trevlig dag hörrni!

J

sorry jag missade dig totalt! loggade nog in efter att du vandrat iväg.. hursom helst så var jag så jävla stressad (packade inför flytten igår) så va nog inge trevlig å prata med endå.. men du är ju hos m&p på fredag så vi höres la då! :D

2011-04-18 | 06:24:27 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0