tvättat

Klev upp klockan 09:00 och packade ihop och sorterade all tvätt + åt frukost, sedan tog jag hissen ner till tvättstugan (vilken lyx! en annan är ju van vid att behöva gå till ett annat hus). Det är liiite creepy där nere måste jag medge. Kolsvart när man kliver ur hissen och helt folktomt. Men så länge det är på dagen känns det mindre läskigt. Men det gick ju finfint att tvätta i en ny tvättstuga iaf :)

Madde sa att man kunde boka tvätt-tid på internet. Hittar dock inte var, haha. Ska söka vidare...

Nu är min 50 min "rast" slut. Daxxx för plugg (Y)

PS. Skickade in Praktikfallet igår! Wooooho! Så jävla duktig man är som lämnar in 4 dagar innan sista inlämningsdag. Hoppas det blir godkänt nuuurå. Efter allt detta slit. Men det är nog nemas problemas ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0