rundtur i min lägenhet

God kväll.

Har precis kommit hem. Gick in till stan med Madde & co. Det är nämligen typ lysnatta i Gävle idag. SÅÅÅ mysigt! Fullt av marschaller och ståhej :) Det var faktiskt lite jul-stämning. Skumt. Nyss var det sommar, men nu är det verkligen höst alltså. Det blir mörkt ganska tidigt och det är inte varmt på kvällarna.

Har en lite surprise till er! Jag har gjort en liten video-blogg så ni ska få se min lägenhet :) Here it comes:


Hoppas ni har överseende med att det är lite suddigt ibland. Tror kameran var lite trött.

Tack o hej för mig! :)



Jessica

Du verkar ju ha det hur mysigt som helst nere i Gävle :)

2010-09-05 | 11:04:27 | http://takeadeepbreath.blogg.se/
Anna

se ut att ha det riktigt bra ju:)) fin lägenhet!:D

2010-09-05 | 14:15:11 | http://avaanna.blogg.se/
emmaaa

FIIINT :D

2010-09-05 | 19:57:14 |
petra

aaah, jattefint jossi! :D alskar att du har graddfil, ifall man ska gora dipp, och att du dricker jokka! :D haha. MISS YOU

2010-09-06 | 21:31:49 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0