pubrunda

Hej på er.

Igår blev det ingen uppdatering för jag var i skolan till 16:00, sedan cyklade jag hem och åt och gjorde mig iordning för att sedan åka på pubrunda. Det var en buss som åkte runt till alla studentpubar. DOCK missade jag och Johanna bussen härifrån. Efter många om och men tog vi en vanlig stadsbuss till första puben ute i Sätra (typ Nacksta). Hann vara där i typ 10 min innan vi var tvungna att hoppa på den "rätta" bussen mot studentpubarna vid högskolan. Hade vilket som väldigt roligt! Kvällen avslutades med kåren. Asroligt! Inte lika roligt att brandlarmet gick igång en halvtimme innan stägning, typ när alla var på topp. Nooooo! Då var det bara att hämta jackan och åka hem.

Idag har jag inte haft någon föreläsning så jag har pluggat lite hemma. Och handlat mat OCH hämtat ut min apsnygga väska från modekungen :D Ni ska få se!

Var tvungen att byta bläckpatron i skrivaren förut. Det gick bra. Funkar perfa nu. Händig man är! ;)

NU: Fixa middag + matlåda till imorgon.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0