grillkväll

Imorse klev jag upp 07:00 bara för att dom ska renovera våra balkonger. Och deras arbetstider är tydligen 07:00-17:00. Så då tänkte jag att jag ville vara vaken och inte ligga i sängen när dom kom och skulle börja. MEN. Dom har inte varit här på hela dagen(!!) Jag kunde ha haft sovmorgon till typ 12:00! Fyfarao.

Nu ikväll har vi på slottet suttit här utanför och grillat och spelat fotboll. Mycket trevligt. Roligt att få träffa lite fler människor som bor här :) Det var långt ifrån alla som var med, men ändå.

Biggest loser Sverige!

Stefan Nilsson

Du skulle inte vilja länka texten "Biggest Loser Sverige" till vår sida så att fler får höra att den finns? - biggest-loser.se/biggest-loser-sverige/ :)

2011-07-18 | 15:10:59 | http://biggest-loser.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0