duktig men efterbliven tjej

tjännna!

Imorse cyklade jag till skolan klockan 08:55. Hade föreläsning från 09:15-12:00. Sedan satt jag på skolan och pluggade till 15:45. Väldigt bra jobbat av mig, tycker jag! Ligger dock fortfarande mycket efter, haha fyfan.

Har ätit middag nu iaf (pasta & tomatsås<3). Så det är bara att återgå till pluggandet. Och gissa vad morgondagen kommer att bestå av?? PLUGG! Wiiiiiiihoooooo! Har ingen föreläsning imorgon så ska försöka ha lite självdiciplin.
Bäst att sätta upp ett mål redan nu: Jag ska ha gjort klart alla uppgifter på kapitel 2 och så ska jag göra alla uppgifter som lärarna lagt upp på Blackboard.

I can do it! Ska belöna mig själv med att kolla på Biggest loser Sverige som har premiär kväll 20:00! :))

PÖSS&KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0