två päron i gävle

Tjabba!

I fredags kom mina päron ner hit till mig. Och dom har varit hos mig hela helgen. Vi har shoppat och pysslat lite här hemma. Idag åkte dom hem, men det är bara ca 2 månader till jag träffar dom igen. Eller, pappa ska på kurs på fredag så han kommer att åka förbi här en sväng då.

Har faktiskt varit lite duktig idag och nääästan gjort klart hela budgeteringshäftet. Bara 2 uppgifter kvar. Imorgon ska jag vara på skolan 09:00 och plugga. Vi har ju fått 2 nya praktikfall som ska vara klara om lite mer än en vecka. Så vi har ju lite att göra med andra ord. Skolan hela dagarna hela veckan? Jomenvisst.

Nu ska jag lägga mig framför tvn och kolla på Ensam mamma söker. SO long!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0