sushi

Idag har jag varit ledig. Är ledig imorgon också. Renarama helgen.

Idag var jag och Madde och åt sushi-buffé på ett ställe inte allt för långt ifrån där vi båda bor. Hon vill nämligen att jag ska lära mig att tycka om det. Jag hade innan idag smakat på sushi vid ett tillfälle och tyckte då inte om det. Lite konstigt kan tyckas, då jag tycker om all annan fisk. Så idag gav jag det en andra chans. Och visst, det var godare den här gången. Fortfarande ingen favvo, men det går ner liksom. Lärde mig iaf att äta med pinnar. Fick beröm av Madde för hon tyckte jag var så duktig :)) hihi.

När vi hade käkat klart gick vi en sväng på stan. Sedan har jag bara pluggat och diskat. Sitter just nu och kollar över min ekonomi. Gör lite anteckningar. Har blivit så inspirerad av Lyxfällan, haha.

Morgondagen ser inte lika rolig ut. Tvätta och plugga ska jag göra. Ska väl även försöka laga lite storkok så jag får lite matlådor. Spännande va?

Aja, bye bye!



jessi

Jag vill också ha sushi!

2010-10-27 | 13:13:43 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0