mitt livs första tenta

Kanske dags att uppdatera? Mjaa..

Igår skrev jag min första tentamen. Det gick bättre än väntat (tror jag). Kändes som att jag kunde det mesta, men man vet ju aldrig om man har lyckats gå i nån fälla eller så. Skulle dock bli förvånad om jag inte blir godkänd. Det är bara att vänta i några veckor på domen.

Redan på måndag börjar närsta kurs. Ekonomisk styrning och analys. En mindre rolig kurs har jag hört. Tydligen mer räkna. Mer min grej kan ju tyckas. Vi får se vad jag tycker.

Igårkväll var det självklart tenta-fest. Förfest med waka waka-gänget (min n0lle-grupp) och sedan krogen på det. Mitt första krogbesök i den här stan blev lyckat måste jag säga. Det som är negativt är väl att alla krogar stänger 02:00?! Lite fattigt. Till och med krogarna i Sundsvall har ju öppet till 03:00 liksom. Whatever.

That's enough for tonight.

Amanda

hahaha, oooj :o tidigt!!

2010-10-05 | 19:04:09 | http://amandaokfors.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0