i rymden finns inga känslor

Min dag med Jessi har varit himla bra tycker jag. Vi gick en sväng på stan, åt lunch, gick hem till mig och chillade ett tag, sedan gick vi ner på stan igen och åt middag och efter det gick vi på bio. Vi såg I rymden finns inga känslor. Jättebra var den! Över förväntan. Skrattade näst intill hela filmen. Klart sevärd.

När vi skulle ut från biosalongen blev vi dock helt grundlurade. Självklart gick vi ut genom dörren där det stod utgång (precis som alla andra). Följde pilarna precis som man ska. Hejhopp så står vi i ett parkeringshus??! Whattttaaafakk???? Lyckades ta oss ut efter många om och men, kom ut på baksidan av biografen. Asså haha. Skrattar fortfarande åt det där. Så jävla konstigt bara.



När jag kom hem stod Madde & Gabbi ute och snackade så stannade ute med dom ett tag, sedan fortsatte jag & Madde med vårat traditionella trapp-häng. Brukar alltid bli minst en timme.

Nu ska jag ladda mobilen och bädda ner mig. Är lite frusen efter att ha cyklat från järnvägsstationen.

jessi

Jag tycker också dagen ha varit bra. Hahah jaa snacka om riktigt grundlurade =-O liksom hur tänkte de? Jag är i typ njurunda snart :-) min far kommer bli glad när han ser att du skrivit järnvägsstationen :-)

2010-10-10 | 22:57:12 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0