filmkväll utan film

Igår hade jag och Johanna filmkväll här hemma hos mig. Filmerna fuckade sig, så vi såg en halv film och sedan blev det inte så mycket mer. Haha. Åt massor av godis, chips och dipp istället. Gött :))

Imorgon ska jag kliva upp tidigt och tvätta. Sedan runt 12:00 kommer Jessi till Gävle. Då ska vi umgåsas lite och förmodligen gå en sväng på la stada osådär. Det är även inplanerat ett biobesök innan hon åker hem.

Åååh, det finns så mycket fint ute i affärerna nu. Kläder och skoooor. En sak som jag måste införskaffa är dock en parfym. Min är snart sluttt. Måste liksom luta flaskan åt exakt rätt håll, annars kommer det inget. Katta-strof! Vill ha två så jag kan variera mig lite. Kan ju köpa en imorgon och sen önska mig en i julklapp? That's a plan.

Nu ska jag kolla på lite Vampire diaries innan vm-hoppningen på 1an.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0