blåsväder

Det har blåst så in i helvetet idag. Cyklade i motvind på vägen från skolan och jag skojar inte när jag säger att jag fick trampa som en dåre I NEDFÖRSBACKARNA(!) Om jag inte trampade alls stod jag i princip stilla.... Kewl jewl.

Jag och flicksen har iaf varit väldigt flitiga idag. På 3 timmar gjorde vi klart praktikfall 1. GRYMMA! Ska göra en check imorgon så allt stämmer bara. Sedan har vi hela dagen på oss att jobba med praktikfall 2. Heja heja friskt humör, skjortan hänger utanför!

Inte nog med det så har jag börjat (och nästan gjort klart) examinationsuppgift 2 till pedagogiken. *klapp på lill-hövve*

Nu ska jag blåsa manen. Ciao bellas!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0