skandiamäklarna

Hej hopp!

Idag har jag som sagt haft föreläsning. Den handlade om avtalsrätt. Efter föreläsningen gjorde vi lite uppgifter till på torsdag. Hann dock inte göra alla... Så får försöka göra dom själv här hemma imorgon. Sedan gick jag på en företagspresentation som Skandiamäklarna hade 16:15. Dom verkar riktigt vettiga, speciellt när det gäller praktik. Så vi får se om jag kanske ska söka praktik där. Har även börjat fundera när jag vill ha min 10 veckors praktik. Efter idag känns det nog som att jag kommer att göra praktiken när jag har läst klart. För då är det fräscht liksom. Och om man har tur kanske dom man praktiserar hos anställer en efteråt ;) well well. we'll see.

Imorgon kommer Anna hit! :D Hon stannar till på fredag! Tyvärr blir det nog ingen utgång den här gången, eftersom hon åker hem på fredag :/ men vi tar det nästa gång ;D

Ha en bra kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0