saw 3D

Tjolahopp!

Helvetesveckan har börjat! Veckan innan tentan. Okej, ska jag vara helt ärlig känner jag mig inte ett dugg stressad. Skulle typ kunna skriva den här tentan imorgon. Nä kanske inte, men nästan. Bara för att det känns helt okej just nu tänker jag inte sitta och glo på tv ända till tentan. Nejnej. Har fått blodad tand. Vill ha bra betyg. Så plugget fortsätter med andra ord resten av veckan. På fredagkväll tar jag dock "ledigt". Då ska jag på Halloween-partaj. Vet inte vad jag ska klä ut mig till. Vill köpa läskiga linser, men vet inte om budgeten håller. Eller jag vet att den inte håller haha. Ligger redan på minus denna månad. Fyfan vad illa. Tur man hade några tusen i IB.

Igår var jag & Johanna på bio och såg Saw 3D. Äcklig film. Men bra! Innan bio åt vi sushi också. Försöker lära mig. Jag vill att det ska bli godare, men vet inte om det fungerar haha. Sedan efter bion var det sleepover här hos mig.

Nu: Anna Anka.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0