iPhone 4

När jag äntligen hade bestämt mig för att jag ville ha en Nokia N8 (efter "påtryckningar" från mina päron) istället för en Nokia N97 mini, jaaa då kommer mina föräldrar med ett annat förslag: en iPhone 4. Herregud. Fick rejäl beslutsångest där. I andra änden av telefonen ger hon (mamma) mig detta förslag. På rak arm måste jag då bestämma mig, eftersom dom är i telia-butiken. Blev helt kallsvettig. Men till slut bestämde jag mig för en iPhone 4. Så nu ligger den hemma och väntar på mig till jag kommer hem till jul. Känns dock lite surt att jag inte kommer att kunna använda den förrän måndagen efter julafton eftersom jag måste få ett nytt simkort. Menmen, lär ju överleva.




Jag har så himla snälla och omtänksamma föräldrar. Dom skämmer bort mig alldeles för mycket. Men då har dom ju en sån snäll och skötsam dotter också. Och framförallt en duktig dotter! En duktig dotter som skrev A(!!!) på sin Ekonomisk styrning och analys-tentamen! Say whaaaaat?! 46 poäng av 50 möjliga. Damn girl!

Livet rullar på som det ska. Det går bra nu!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0