helgen

TJA!

Fredagen var grym
. Haha hoho hihi säger jag bara. Tror aldrig det har kommit fram så mycket folk till mig någonsin när jag har varit på krogen. Fick fina kommentarer så som: "Fyfan vilka läskiga ögon, det där är inte okej.", "asså shit va läskig du är!" osvosv. Jag hade himla roligt iaf haha :D Och sen runt 3-tiden när man kom hem stapplandes får man ett sms direkt när man kommer innanför dörren: "Ditt fyllo, jag hör dig allt". HAHA madde vettu. Men vafan jag hade ont i fötterna så orkade inte lyfta på dom :P Hon kom iaf in till mig en sväng och så skvallrade vi lite om vad som hade hänt under kvällen och sedan fick hon hjälpa mig ur med linserna. Fan va hon petade i mina ögon asså. Haha helt sjukt.

Igår och idag har jag bara degat. Pluggat lite. Och sen degat igen. Orkar inte plugga mer. Imorgon är sista tentan för det här året. Den ska klaras! Sen kan man chillaaaaa! Fett soft brusch!

(Den 25e kommer Bea & co ner hit igen och då blire röjjjj!)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0