eko-styrningstentamen

Har sovit som en jävla kratta inatt. Låg och vred och vände på mig hur länge som helst. Sedan kollade jag på klockan 03:15 och var så in i helvete hungrig! Magen höll på att äta upp sig själv. Men samtidigt kunde jag inte kliva upp och äta, var tvungen att få den lilla sömn som var kvar innan jag skulle upp. Knatade till skolan i 7 minusgrader. Då piggnade man ju till vill jag lova. Skrev tentajävlen på 1 timme & 40 min. (Orka sitta i 5 timmar liksom? Orutinerat.) Gick bra. Blir nog ett hyffsat fint betyg skulle jag tro.
Sedan började ju den nya kursen en kvart efter att tenta-tiden var slut(......) Satt väl mest och kollade på klockan haha. Men nu äre chill med dill mina vänner. Vill bara att det ska bli jul.

sis'

eller huuur (om tenta tiden) jag var alltid klar först av alla på ALLA tentor vi hade under 3 års tid. och ändå kuggade jag inte en enda! vafan gör folk i 5 timmar liksom?? försök va ute på skype så vi kan snacka om uggs och julklappar btw! p&k

2010-11-09 | 07:52:43 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0